2010. november 4., csütörtök

Szerda esti banzai

Szerda=parti legalábbis a fősulisoknak mindenképpen. Mivel szünet van, ezért mindenki másnak is ..
Jó későn estem haza melóból. Az agyam olyan szinten zsibbadt volt, hogy csuklóból azt mondtam nem megyek sehova.De megembereltem magam és kimentem haverokkal. Úgyis olyan régen láttam őket.
Hát mondjuk úgy nem kelett őket kétszer felhívnom, hogy merre is vannak tulajdonképpen... már két utcával arrébb is betudtam lőni melyik parkban ültek le. Bár az nem derült ki, hogy kiordibált úgy, mintha nyúznák.
Az este/éjjel egyik fénypontjának tartom, hogy végre meg fog kerülni a pulcsim, amit már egy hónapja nem láttam... Na jó meg az a két sajtburger, amit lenyomtam sem volt uccsó. :D
A múlt szombati kis buli után nem volt tervben a nagyon részeg állapot, amit szerencsésen el is kerültem. Ahogy bratyóm szokta mondani : " én okosan részegedem"... bár a tegnapi kis akciója után, ezt ő nem mondhatja el magáról.... De imádni fogom, ezt az orra alá dörgölni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése