2010. november 2., kedd

Ki korán kel ... az rendőröket talál

Ha az embernek kutyája van hozzászokik a koránkeléshez. Ezt magamon tapasztaltam. Még akkor is, ha szünet van és nem is az én reszortom volt ma reggel lemenni vele, azért megtalálta a módját, hogy felkeltsen... ilyenkor megfordul a fejemben, hogy direkt csinálja... " ha nekem fel kell kelni, akkor neki is" alapon..
Viszont ha nem kelek fel nem is láthattam volna, amint a két rendőrbácsi neki áll trafipaxozni. A buszmegállóban. Hát szerintem csak elrettentésnek tehették ki őket, mert, hogy én többet láttam a szájukat mozogni, mint a kezükben azt a bizbazt az hót ziher. Senkit nem kaptak el természetesen... pedig már vártam.. komolyan egy kis izgalmat reggelre... Talán ha nem lett volna rajtuk két kilóméterről észrevehetó világító mellény akkor sikeresek lehettek volna.... szal azért gondolom én, hogy csak elijesztés volt... Nem is álltak itt sokat max egy háromnegyed órát és már tovább álltak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése