2010. november 16., kedd

Csak úgy

Nincs is jobb, mint a semmittevés. Bár ebből mostanában nem sok jut nekem. Ha nem az egyetemen ülök, akkor a másik sulimban, ha nem ott, akkor meg dolgozom. Már lassan azt sem tudom, mit is kellene csinálnom. Vagyis igen, beadandók garmadáját kellene megírnom. Neki is fogok állni, amint lesz egy szusszanásnyi szünetem.
Ma azzal az elhatározással ébredtem, hogy nem fogok bemenni filozófiára. Tök fölösleges, szóval ahelyett most pihizek a könyvtárban és írom ezt a kis bejegyzést. Már úgyis régen jártam erre, pedig van még egy két képem, amiket felakarok rakni. Ha már itt vagyok kellene vmit kivinnem, ami felhasználható forrás. De olyannyira nem tudok koncentrálni, hogy nem jut eszembe, milyen témáról is kellene :S
Mindegy, holnap amúgy is ide kellene jönnöm megint. Lassan a fél életem itt töltöm. Mondjuk nyugodtnak nyugodt az kétségtelen és nem is zavar senki, de én, azért jobban szeretem a szobám magányát. Ott azt csinálhatok, amit akarok és nem néz közben minimum 10 emberke.
Visszatérve a sulira az ezelötti órám mondjuk nem volt olyan nehéz.... konkétan végig társasoztunk és rejtvényeztünk másfél órát.... viszont ezt otthon is megtudom csinálni, ha akarom, szóval fölösleges volt bejönni rá.... csak agyilag fárasztott le, de azt nagyon.
Ilyenkor kísért meg nagyon, hogy most haza megyek bármi is jön most. Ha nem kéne ma is leadnunk vmit a következő órán, ami csak 1 felé lesz, akkor már rég hazafelé vettem volna az irányt.
Remélem, azért jobban fog alakulni a délutánom és még haladok is a feladataimmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése