2013. október 3., csütörtök

Szakdolgozat

Ma valahogy olyan frissnek érzem magam. Kinézve az ablakon pont nem tűz szembe a nap, van egy bögre kávém és benyomtam a rádiót. Készen is állok a munkára! Hajrá Szakdoga!
Már nem azért, de nagyon meg voltam ijedve mikor neki álltam ... "hogy a francba fogok összehozni 70 ezer karaktert??" de már a fele így is meg van kemény két egész napos írásnak köszönhetően. Azt hiszem megnyugodtam :D
Egész nyáron neki akartam állni, de a konzulensem elfelejtette megnézni az addig megírt dolgokat .... meg kórházba is volt szóval csak most ugorhattam neki. Végre tudom hogyan induljak tovább.
Tegnap utána néztem a formai követelményeknek is, szóval állíthatom, hogy mindent tudok, az meg egy másik kérdés lesz, mit felejtek el :D:D


Írom is tovább, drukkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése