2011. május 9., hétfő

szösszenet

Egy ismerősöm blogját olvasva elkapott az ihlet. Ilyenkor hajnali fél egy tájban, amikor minden békés és a legtöbb ember már elment aludni. Kivételek persze vannak, de ők most nem akarnak velem diskurálni. Szóval pihi van és relax :)
Holnap zh lesz, nem igazán tanultam rá elvileg nem is lesz necces. Majd persze kiderül de korán kell kelnem. Magamhoz mérten korán ...Aztán jöhet újra a hajnalig tartó tanulás, korán kelés megint tanulás. Beindul a mókus kerék. A hét végén azt hiszem a legnagyobb vágyam egy ágy lesz :) piha puha párnákkal és takarókkal.
Azon gondolkodtam, hogy változni akarok. Vagyis nem :) mert én olyan vagyok amilyen és így is vagyok jó. ez kétségtelen :P de néha egy kis megújulás nem árt. Nem nagy dologra gondolok én itt nem világ béke méretű tervekre. Majd a való életben kipróbálom :P

Ideje lenne eltiplizni aludni, de ezt még idelinkelem egy kis altatónak :P
(Rácz Gergő - Harc és vágy )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése