2011. április 10., vasárnap

Vers nekem (L)

Kijelenthetem, hogy végeztem a gyakorlattal! Azért örülök, hogy csak egy hétig kellett menni. Nem mintha nem élveztem volna, de ezek a gyerekek nagyon kiborítóak és hangosak tudnak lenni. Főleg egy iskolában. Belegondolni, hogy én is voltam ekkora. Nagyon furcsa.
Én is voltam ilyen rossz :D

Legjobb barátnőm írt nekem egy verset (L) 
Ezt meg kell őrizni az utókornak. Úgy gondoltam, ide is beírom:

Te vagy az, akire évekig vártam.
Egy barát, aki mindig mellettem van.
Én is itt vagyok, és ott is leszek melletted,
jóban és rosszban,
mert jó és rossz együtt járnak,
minket is így kézen fogva várnak.
Jó és Rossz, ők is barátok,
fogjuk meg egymás kezét mi is,
legyünk ennyire jó barátok.
De mi hagyjuk el a rosszat,
legyen mindig csak a jó,
tegyük ezt úgy,
hogy a rossz is legyen köztünk jó!

Engem is nyúz már egy ideje, hogy írjak egy kis novellát rólunk.
Sajnos nekem a versekhez nincs annyi érzékem. Én inkább novellát szoktam írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése