2011. január 27., csütörtök

reggeli kelés

Nem minden nap kel az ember arra, hogy rá vannak állva a csengőre és nem hajlandóak leszállni róla... még a kutya ugatás sem rettentette el őket. Amikor végre álmosan és persze nyűgösen kivágtam az ajtót még az ő arcukon láttam a felháborodást, hogy ilyen sokáig fenntartom őket...
Hát már nem azért, de ki kérte meg őket, hogy az ajtó előtt szobrozzanak ? Mert biztos, hogy nem én... és akkor jött a slussz poén.., hogy miért is vannak itt. Már előre láttam, hogy nem fog érdekelni, amit mondanak, eleve rosszul indítottak. Szóval a téma nem más volt, mint a BŰN!! Én itt dobtam majdnem egy hátast.... erre elővette a bibliát és idézett belőle... na ekkor lett elegem.
Nem érdekel! Bűn az mindig volt, van és lesz. Törődjenek bele. Nem akarok semmit csinálni vele. A mennyország-pokol aspektusban meg nem hiszek, szóval velem ilyenekről ne beszélgessenek. Főleg ne akkor, amikor két perce sincs, hogy felkeltem.
Persze egy finomabb verzióban közöltem a véleményem. Az, hogy ők erre mit gondoltak meg nem érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése