2010. december 13., hétfő

Karácsony elötti dömping

Hú jó régen írtam ide is. Bevallom már élni sincs időm.. kicsit el vagyok havazva most, hogy  itt a vizsga időszak meg zh-ok ezerrel. Ráadásul karácsony lesz ... ilyenkor az emberek megőrülnek.... de most aztán ne mondja nekem senki sem, hogy szegények vagyunk. Jó ez elég sarkított kijelentés, mert nem ebből még nem derül ki semmi.Ezt elismerem. Na de... diákként pénztárba meg volt másfél milla forgalmam... egy délelőtt alatt! Azért ez jelent valamit szerintem. 
Visszatérve a havazásra. Remélem karácsonykor legalább újra kezdi és szép fehér hóesésben díszíthetjük a fát. Az milyen hangulatos lenne már! Anyu időn új rendszert vezetett be. Kiosztotta a feladatokat... szóval én vasárnap egész nap csak sütni fogok ojje. Nem nem is. Hiszen akkor is be kell mennem dolgozni, jesszus akkor csak este. Pedig akkor már pihenhetnék. Na mindegy.
Akarok majd még csinálgatni ilyen képeket. Vagy valami mást is. Még nem döntöttem el. Végül is úgyis csak később tudom megcsinálni, mert most nem lesz rá időm. De tervbe van véve! Ez már haladás :D
Tegnap ezt a dalt hallgattam egész nap:
Cidinho & Doca - Rap Das Armas (Parapapapa)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése